Followers

Sunday, January 9, 2011

Terciptanya Frenz zone

Hye semua saya hanya nak menceritakan sedikit bagaimana terciptanya FRENZ ZONE di alam dunia nih he nak tulis pon tak tahu tapi cube lah sebab blog pertama kan macam pelik je hukhuk.Idea tercipta FRENZ ZONE lahirnya dari kawan-kawan saya yang ada disekeliling salah satu tujuannya adalah untuk mengeratkan lagi perhubungan yang telah lama dan baru terjalin ye lah kadang-kadang nak jumpa pun susah sebab masing-masing ada hala sendiri so saya pun mendapat idea dari Facebook bagaimana kalau saya mewujudkan satu group untuk kenalan yang saya ada dalam masa yang sama rakan saya yang ada boleh kenal dengan rakan yang lain kira macam satu link gak lah kan...
Dan pada sehingga Blog ni ujud alhamdulillah saya dapat cari balik rakan waktu skool yang lama tak contact walaupon tak semua.Pada masa yang sama rakan saya yang ada dapat lah kenal dengan rakan-rakan lama huh dah macam MLM la plak konsep je kut he.Selain mencari rakan dan kenalan dengan kewujudan FRENZ ZONE saya dan rakan dapat melakukan beberapa aktiviti yang dirancang bersama contoh pergi berkelah,jalan-jalan makan angin dan lain-lain bagi mengeratkan lagi perhubungan sesama rakan kalau lepaq-lepaq kat kedai kopi tu kire aktiviti gak la kan so free2 kite buleh la lepaq dari buat ntah ape-ape kan.Selain aktiviti jalan-jalan or lepaq ni saya juga minta sesiapa yang berminat dengan photographer or main dengan DSLR buleh la kite kongsi-kongsi idea,geng FRENZ ZONE gak ada geng bikerz so sape minat main motor besau tu buleh la nanti lepaq yang tak de pon buleh je ne taw kena racun tak pasal buat loan kat bank rakyat beli moto terus hahaha macam saya lah kene racun hakhak...takpe slow2 kayuh...
Harapanya 1 hari nanti kite buleh kumpol ramai-ramai then buat makan-makan saya sponsor pon tak pe tapi tunggu dah jadi orang yang banyak wang lah kan kalo tak botak kepala hehehe...dan cadangan yang ada dalam kepala otak ni bile dah kumpol ramai-ramai saya nak sposor t-shirt khas FRENZ ZONE tu cadangan nye aje lah harap nya dapat lah kita sama-sama capai...
Dah tak tau nak tulis apelagi dah so sampai disini saja lah penulisan kali ini ape-ape aktiviti yang terlintas di kepala korang sume buleh lah post kat group FRENZ ZONE di Facebook ye bulah la kite ramai-ramai kan majlis dan juga korang sume dapat Add member-member korang supaya buleh menyertai geng FREN ZONE NI...akhir skali terima kasih kat Hafis haris,Soleh,G-Dah,Jasmima aida n sida,Roziema,Ikin,Tinie dan lain-lain kerana korang lah ujud nye geng ni....dah ape lagi chow dulu bye2....

No comments:

Post a Comment